Design Team


sobota, 31 sierpnia 2013


Dzisiaj prezentujemy Wam nasze DT. Pięć zapracowanych matek i pięć indywidualistek tworzących z pasją:


 blog Becia f.
Kiedy odkryłam scrapbooking coś we mnie odżyło, znalazłam chwilę dla siebie, mogę się uczyć nowych rzeczy, które mnie interesują i uwielbiam ten stan kiedy nowy pomysł przenosi się na papier i zaskakuje to co powstaje :)
Romantyczna ze mnie dusza, często się rozczulam...kocham naturę...Od dziecka mieszkam na wsi. Las, góry, łąki to to co mnie otacza i nie wyobrażam sobie siebie gdzie indziej...kocham spacery, piesze wycieczki w lasy i góry. Czytać też lubię ale ostatnio papier i klej wygrywa z książką :)
 
blog Misti 
Nie mogło byc inaczej! Praca z zaprojektowanymi przez siebie tekturkami jest jak zwieńczenie dzieła, bo wreszcie mogę pokazać, co chodziło mi po głowie. Jestem tu, bo jak wiecie, uwielbiam takie robótki, ale nie mam na nie zbyt wiele czasu. Będzie to zatem i przyjemność i mobilizacja do pracy.

blog Moniatl
Ukończyłam wrocławską ASP i mam to szczęście że od tego czasu wciąż pracuję i tworzę w materiale który kiedyś, dawno temu mnie zaczarował - szkle. Poza chwilami kiedy tnę, zgrzewam i szlifuję szkło jestem mamą, żoną, współczesną "kurą domową" która stara się okiełznać i uporządkować szaleństwa dnia codziennego. Moja przygoda z papierem tak naprawdę trwa już bardzo długo ale w takiej formie jak to ma miejsce teraz od zeszłego roku. I tak naprawdę to nie jest hobby, coś co robię "po godzinach". To jest mój wentyl bezpieczeństwa: pozwala mi na oderwanie się od codziennej czasem żmudnej i nużącej pracy i na uspokojenie myśli jakie krążą mi w głowie po kilku, kilkunastu godzinach spędzonych w pracowni.

Witam, nazywam się Monika Bieniek - truskawkaM. Jestem żoną, mamą i scraperką. Uwielbiam oprawiać wspomnienia zapamiętane na zdjęciach i robię to już 8 lat . Moją ulubioną formą pracy jest LO,ale w mojej twórczości znajdzie się też album, kartka czy inne rękodzieło. Lubię proste i przejrzyste formy, jednocześnie lubię eksperymentować i co najważniejsze dobrze bawić się przy oprawianiu wspomnień. 
Tworzę bo rzeczywistość nie jest moim domem, a jedynie korytarzem do lepszego świata. Najlepiej czuję się we własnej głowie podróżując między obrazami, które często przelewam na papier. Art Journal jest dla mnie idealną formą wyrazu, ale staram się nie ograniczać i eksperymentuję, bo tym jest dla mnie tworzenie, doświadczaniem.


Już jutro nasze pierwsze wyzwanie, a wkrótce nowe kursy i inspiracje.

Zapraszamy
Zespół TricksArt



Pin It

2 komentarze :

  1. No to ja pierwsza składam GRATULACJE !!!
    Boskie DT, już nie mogę się doczekać prac :)
    Dziewczyny z całego serca gratuluję, bo praca z tymi tekturkami to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny, miłego tworzenia!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)