Kurs- elementy ze szkła akrylowego


środa, 28 sierpnia 2013



Mamy dla Was mnóstwo różności-nowości ze szkła akrylowego. To tworzywo ma zastapić ciężkie szkło, którego mimo swego wdzięku i piękna, nie możemy dodać do prac scrapbookingowych. 
Ja podchodzę do tego sentymentalnie, witraże to moja pasja, dlatego cieszę się, że za pomocą elementów ze szkła akrylowego można osiągnąć witrażowy efekt. Zrobimy to dzisiaj na dwa sposoby i nie użyjemy do tego specjalistycznych farb do szkła.
Przygotowujemy elementy ze szkła akrylowego, kolorowe tusze alkoholowe lub lakiery do paznokci.
Moje tusze mają zbyt duży zakraplacz, więc przygotowałam też cienki drucik na który będę podawać krople tuszu.


Kolorowe śnieżynki w minutę-wystarczy lakier do paznokci. 



Lakiery dają ciekawe efekty, ale są półprzezroczyste, przezroczystość gwarantują  tusze alkoholowe

Efekt

kilka plastrów miodu pokrytych tuszem




Z pojedynczych elementów, klocków, można stworzyć dowolne tło. Jeśli używamy preparatu w spray'u i nie chcemy aby wpłynął on pod ułożone elementy, trzymajmy go dość daleko od pracy, tak aby strumień leciał prostopadle. Tak pokolorowane elementy również można wykorzystać-czego dowodem jest poniższa praca.



   Dostepne są także literki i guziczki w trzech kształtach: koło, kwadrat i trójkąt (jak na zdjęciu). W tym wypadku literki zostały wytuszowane


a przezroczysty trójkąt podkleiłam kawałkiem kolorowego papieru i przyszyłam go do przykładowej kartki.

  




Elementy wykorzystane w tym LO:
klocki tutaj jako bursztynki

oczywiście wszystko z TricksArt'u :-)
Kurs: Misti
Dla: TricksArt, 2013



Pin It

4 komentarze :

  1. chętnie poeksperymentuję ze szkłem akrylowym :) świetny kurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad, wspaniałe są!!! Świetny kurs i piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są te śnieżynki, chyba będą tegorocznym świątecznym przebojem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śnieżynki są cudne!!!:)...narobiliście mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)