Gościnna Projektantka


piątek, 19 grudnia 2014


Witajcie :-)
Poznajcie gościnną projektantkę Dagę, której prace zachwyciły nas niepowtarzalnym urokiem i pomysłowością. Dziękujemy, że przyjęłaś nasze zaproszenie :-)
Witam,
bardzo mi miło zagościć na chwil kilka w TricksArt. Niektórzy mogą mnie już znać z blogowego świata, ale zawsze moża coś nowego o sobie powiedzieć. Skończywszy swoją edukację po informatyce ekonomicznej sięgnęłam jednak do tego co w duszy mi grało od dawien dawna. Zawsze marzyłam o ASP i karierze jaką mogłam poczynić (śmiech). Początkowo myślałam, że to tylko krótki przelotny romans, który o dziwo trwa już około 5 lat. Teraz już wiem, że wszelkiego rodzaju kraftowanie to moje drugie JA. Zakochałam się w papierze, włóczce i tkaninach i dlatego naprzemiennie działam we wszystkich trzech strefach. Bo nie potrafię się zdecydować na jedną miłość. Wykorzystuję, każdą chwilę na swoje hobby. Rozdzielając swój czas jeszcze pomiędzy męża, córkę i psa.
Produkty marki TricksArt są tak fenomenalne, że prace wręcz same z nich powstają. Zobaczcie sami jak łatwo z nich stworzyć coś niebanalnego.  A ponadto serce me skradły ich sklejkowe pudełeczka, są wręcz obłędne i dają mega możliwości.
                                         Pozdrawiam Was już świątecznie,
                                                                               Daga



Cudne :-) Daga stworzyła prace z naszych papierów: eco kawa z mlekiem (kartka) i Laura (pudełko),
z dodatkiem tekturek: dzwoneczki, wianek, ramka, trybiki i szyld.
Na pudełeczku ze sklejki odbiła maskę kora. Użyła, dostępnych u nas, produktów 13 arts:
pasty akrylowej, farbek: białej i czarnej, mgiełki i mikrokulek szklanych.

Pozdrawiamy Was, Daga i Zespół TricksArt


Pin It

2 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)