Inspiracja


piątek, 13 lutego 2015


Witajcie :)
Oczywiście walentynkowo u nas na blogu...w dwóch odsłonach :) 

Nie mogło być inaczej ;) zatem karteczka w kolorach miłości. Do zrobienia kartki użyłam dwóch papierów - PAPIER CZERWONY, o cudownym odcieniu, oraz PAPIER ECO BRZOZA. Bazę ozdobiłam za pomocą MASKI DESEŃ #25, i AKRYLOWEJ PASTY MODELUJĄCEJ zafarbowanej SZKARŁATNĄ MGIEŁKĄ PERŁOWĄ. Całość jest skropiona wymienianą już mgiełką oraz TUSZAMI AKRYLOWYMI SPLASH! WHITE i BLACK.
                                                                                       Karmazynowy Kamyk
 

 ...walentynkowo chciałam nabałaganić ;) więc na białej bazie, za pomocą gessa i mgiełek (żółtej i malinowej), stworzyłam tło pod serduszkową maskę. Dodałam serwetkowy napis w kolorze srebrnym, mikrokulki srebrne i szklane, i kolorowe kryształki
                                                                                         Misti



Pozdrawiamy Was, życząc cudownych walentynek, Karmazynowy Kamyk, Misti i Zespół TricksArt






Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)