Kwieciste zaproszenie


czwartek, 10 września 2015


Witamy Was i zapraszamy na kolejną przepiękną inspirację Moniki :)

Witajcie czwartego dnia z turkusami kolekcji Turquoise.
Dzisiaj pokażę Wam zaproszenie na osiemnaste urodziny pełne moich kwiatów.
Użyłam mojego ulubionego papieru Letter, cyfry wycięłam z My time, a napis z Once upon a time. Serwetkę pomalowałam na biało i podkleiłam białym papierem. Kwiaty zrobiłam z białego papieru czerpanego, dodałam listki, gazę, różyczki i niebieskie koraliki na drucikach. Wnętrze zaproszenia również ozdobiłam: papierem Letter i Hold on time.
Dziękuję za kolejny wspólny dzień, zapraszam na jutro, pokażę Wam ostatnie turkusowe inspiracje.
Monia





Pozdrawiamy i dziękujemy za odwiedziny :)
Monika i Zespół TricksArt


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)