Projektantka gościnna


poniedziałek, 23 listopada 2015


Witajcie :)

W tym tygodniu naszym gościem jest PaNaKo. Znacie jej kartki pełne cudownych kwiatowych kompozycji, ale też pomysłowe i coraz bardziej mediowe prace. Bardzo się cieszymy, że przyjęła nasze zaproszenie! Dziękujemy :) i zapraszamy Was na inspiracje w wykonaniu Marty, ale najpierw poznajcie naszą gościnną projektantkę :)

Witajcie :)

Bardzo dziękuję za zaproszenie w gościnne progi TricksArt.
Mam na imię Marta, a w blogowym świecie -PaNaKo. Należę do dinozaurów cardmakingu, ale bloga papieromania.blogspot.com prowadzę dopiero od 3 lat. Odkąd sięgnę pamięcią zawsze cierpiałam na syndrom „niespokojnych rąk”. Różnego rodzaju robótkowanie zajmowało mi wszystkie wolne chwile - szydełkowanie, robienie na drutach, decoupage, masosolnictwo, robienie świec, a potem wciągnęła mnie papieroplastyka. Uwielbiam tworzyć z papieru, zwłaszcza kwiaty…
I chyba takich prac, z  własnoręcznymi kwiatkami, mam najwięcej. Nie mam jakiegoś ulubionego stylu.   Lubię eksperymentowanie i różnorodność technik. Z wielką przyjemnością usiadłam do pracy z produktami Tricksart, a że już niebawem Święta… kolekcje Turquoise i Biscuits są idealne do stworzenia kartek Bożonarodzeniowych..
Pierwszą kartkę zrobiłam z BISCUITS ONCE UPON A TIMEOzdobiłam bazę za pomocą maski narożniki i białego gesso. Gdy było jeszcze mokre posypałam złotym brokatem. Tekturki pomalowałam czerwonym tuszem. Zrobiłam stroik z poinsencją, listkami  i gałązkami z wykrojnika listki z gałązka.





Oto druga :) Wzór zrobiony gel medium, za pomocą maski serwetki, posypałam hologramowym zielono niebieskim brokatem. W wianek wplotłam białe brokatowe gałązki z wykrojnika listki z gałązką.
Napis z wykrojnika Wesołych Świąt pokryłam białym brokatem.



Bardzo dziękujemy i zapraszamy Was jutro, na kolejna inspirację PaNaKo :)

Pozdrawiamy,
PaNaKo i Zespół TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)