Gościnna projektantka/ Guest designer


wtorek, 22 marca 2016



Witajcie :)
Zapraszamy Was dzisiaj na inspiracje miesz-Anki, która zgodziła się u nas zagościć :)
Jej niepowtarzalne i piękne prace zaprezentujemy Wam dzisiaj i jutro.
Aniu, bardzo Ci dziękujemy!
Witajcie,
nazywam się Ania, w świecie blogowym miesz-Anka. 
Moje dotychczasowe wyTworki możecie zobaczyć na moim blogu www.miesz-Anka.blogspot.com na którego serdecznie zapraszam :o)
Dziś na moich gościnnych występach u Was chciałam pokazać kilka prac przygotowanych z materiałów Tricksart. 
Pierwszy powstał turkusowy album na zdjęcia. Tekturkę z napisem "Beautiful Day" pokryłam skrzącym się brokatem. Postawiłam na prostą formę bez zbyt wielu dodatków.
Dla odmiany kartkę na ślub wykonałam z jasnych papierów z kolekcji "Biscuits". Rameczkę tekturkową pozostawiłam w formie surowej. Natomiast tekturkę z napisem "love" pokryłam brokatem. 

Pozdrawiam twórczo
miesz-Anka






Pozdrawiamy/Best regards,
miesz-Anka i Zespół/Team TricksArt





Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)