SMASHowy wpis | SMASH-page


piątek, 11 marca 2016



Witajcie!

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, że produkty Tricksart nie tylko są idealne do tworzenia kartek, scrapów czy wszelkich mixed mediowych prac, ale wspaniale sprawdzą się w projektach typu Project Life lub SMASH. Mnie szczególnie podoba się ta druga forma przechowywania wspomnień i dlatego właśnie w moim SMASHu postanowiłam wypróbować fantastyczną maskę ze strzałkami. Gesso idealnie się przez nią nakłada, dzięki czemu można uzyskać fajne napisy, także na zdjęciach.
Poza tym wszelkie drobne tekturki (u mnie strzałki) także świetnei nadadzą się do tego typu projektów. 
Kolory mojej pracy bardzo vintagowe, ale przełamałam je czernią papierów z kolekcji A little while i napisem z liter wykonanych z czarnego szkła akrylowego. Dodałam też czarne napisy wycięte w grubym kartonie oraz tekturowe chabry, które kojarzą mi się z wakacjami spędzanymi na wsi, takimi, jakie widać na zdjęciach. 

Hello!

Today I decided to show you, that Tricksart products are great not only for LO, cards or mixed media projects, but are fantastic, while you're creating projects like Project Life or SMASH. I love the second form and I find all chips (on my project you can see small arrows) and a stencil ARROWS just fantastic for it! I must say, that gesso used with this mask makes a great effect: all those words, you can write are just perfect!
This page with pics showed me with my grand grandfather, so the colour is a little bit vntage, but I decided to make a black frame made from papers from A little while collection. And also I used completely fantastic alphabet made from acrylic glass. I added also some black caption cut from cardboard (you may find them HERE) and some of my favourite chips - cornflowers.







Mam nadzieję, że przekonałam Was, by sięgać po tricksartowe produkty także podczas smashowania czy tworzenia stron PL.

I hope, I convinced you to use some Tricksart products while you're creating your SMASH or PL pages.

Użyte materiały/I've used:





Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)