Journal z przesłaniem / Journal page with a quote


piątek, 22 kwietnia 2016



Witajcie!
 Ostatnio u mnie dużo się dzieje i czasem mam ogromną ochotę po prostu od tego wszystkiego się oderwać. Najlepiej wychodzi mi to, gdy tworzę wpisy do journala, choc może raczej powinnam powiedzieć: journali, bo mam ich aktualnie kilka. Ostatnio założyłam nowy - taki, o jakim zawsze marzyłam, bo w starej książce! Takie pożółkłe już neico kartki mają swój urok i idealnie pasują do nostalgicznych wpisów. Właśnie taki ostatnio mi wyszedł - zainspirowałam się pewną posenką, graną kiedyś przy harcerskich ogniskach. I chociaż ten czas już dawwno minął, piosenka nadal nalezy do moich ulubionych, a jej tekst wciąż jest mi bardzo bliski...

Na mojej artjournalowej strnie troszkę zimowo. To między innymi zasługa tuszy w różnych odcieniach niebieskiego. Pokryłam nimi brzegi kartki, a najciemniejszym, jaki mam w swojej kolekcji narysowałam przez maskę sun wzór. Poza tym są tutaj tekturowe gwiazdki, które pokryłam srebrnym tuszem SPLASH. Są kropki z gesso, mające imitować spadający śnieg i... tekturowe kwiatuszki czy gwiazdki, które wzięłam z zestawu napisy hello. W tym zestawie najwazniejsze są oczywiście same napisy, wycięte w czarnej tekturce, ale nie mogłam się oprzeć tym gwiazdkom, które właściwie chyba stanowią swego rodzaju produkt uboczny...

Hi!
It's Sonrisa here and today I want to present you my very new artjournal page. I love to create projects like that, as I can really rest and relax preparing them. And this time I was inspired by a song, which I was singing during my scout events. The time of being scout passed, but the song is still important for me.
Although we have spring right now, this page is more like winter style. It's because of stars made from chipboard, which I coloured using silver SPLASH ink. I've used here also the sun stencil to create a more interesting background on the edges. You may find here also some gesso dots and really cute and tiny flowers or stars which in fact are a part of that caption hello. Those parts I've used here are more like "rubbish" here, but you still can use it!






Pozdrawiamy Was serdecznie Tricksart DT i Sonrisa!

Greetings from Tricksart DT and Sonrisa!



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)