Tekturowe skrzydła/ Chipboard wings


środa, 6 kwietnia 2016



Przygotowałam dzisiaj taga, który wykonałam z jednego arkusza nowej kolekcji, 
która nie ukrywam - przypadła mi do gustu.
Zwariowałam na punkcie tekturowych skrzydeł dostępnych na sklepie TricksArt.
Dziś postawiłam na minimalizm, jeśli chodzi o budowę kartki.
Wiem, że zbliża się sezon komunijny i ślubny, ale jeszcze go nie czuję...
Poczęstuję Was dziś odrobiną dziwactwa w moim wydaniu :)

Today I made the tag, which I made from a single sheet of the new collection,
which I really like.
I'm crazy over cardboard wings available in TricksArt store.
Today I set for minimalism when it comes to construction of a card.
I know that there's season of communion and wedding, but I don't feel it yet...
You can taste a little bit of oddity in my edition :)






Użyłam / I used:

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings 
Aga Baraniak i Zespół/ Team TricksArt




Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)