Rodzina najważniejsza / Family


czwartek, 12 maja 2016


Hejo wszystkim. 
Od pewnego czasu każdą wolną chwilę poświęcam na wykonanie czegoś, co jest związane z moją
rodziną i moim domem. Dziś dla TricksArt zmajstrowałam obrazek
na ścianę, na którym umieściłam ważne zapewne dla każdego hasło.
Oczywiście jestem fanką eco papierów, więc znalazły się one w centralnej części
mojej pracy.
Kolejny raz uwidoczniła się moja okropna słabość do brązów, turkusów i złota :) cóż ja poradzę na to, że uwielbiam jak się świeci :)
Wielbię również bardzo wszelkiego rodzaju ramki, co niebawem Wam udowodnię na blogu :)

Hi guys.
These days I spend my every free moment to do something that is related to my home and family. Today I made a wall paiting for TricksArt where I put probably the most important words for everyone. I'm a fan of eco papers, of course, so they ended up in the central part of my work.
Once again I revealed my terrible weakness for brown, turgouise and gold :) What can I do, I just love shining things!
I also adore any kind of frame, which I'll soon prove to you on the blog :)










Do wykonania użyłam / I used:
PAPIER ECO BRĄZ KAWA Z MLEKIEM  BISCUITS ONCE UPON A TIME  CHRISTINE / SOPHIE  GESSO Grunt Akrylowy 120ml  RAMKA 5  MGIEŁKA PASTELOWA TURKUS/TURQUOISE  MGIEŁKA PERŁOWA OLD GOLD    
Have a nice and creative day!
Miłego, twórczego dnia Wam życzę.
Aga Baraniak and Team TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)