pszczeli post/ bee post


poniedziałek, 11 lipca 2016


 Kiedy zobaczyłam w sklepie te pszczółki po prostu wiedziałam ze muszę je mieć !! Na pewno zrobię z nimi jeszcze nie jedną pracę bo tekturka mnie u urzekła. Ma idealny rozmiar nadaje się zarówno do prac większego formatu ale jest na tyle delikatna że fajnie będzie wyglądać także w kartce
Do podmalowania pszczół użyłam mojego ulubionego koloru z palety 13 arts Yellow Amber i czarnego splasha. Takiej tekturce nie trzeba wiele by wyglądać okazale bo nawet goła prezentuje się cudnie i będzie  pasować do letnio - wiosennych prac :)

When Isaw this bee chippie in store i just fall in love with it. Its perfect size for any type of work - big ones and also small-size project like cards etc...
For me its perfect chippie it look perfect when its bare so you can just use it as it is and any kind of treatment will just improve this look :) . I used my favorite Yellow amber and black to color it :)





I used
   PSZCZOŁA     RÓŻA  KOPER  NAPISY Turquoise MAŁE
 
   MASKA MAPA  Tusz akrylowy SPLASH! Black  MGIEŁKA KREDOWA YELLOW AMBER  

Pozdrawiamy/Greetings
Olga Heldwein and Zespół/Team TricksArt


Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)