moje pierwsze LO / my first LO!


piątek, 16 lutego 2018


cześć! dzisiaj chciałam Wam pokazać coś bardzo, bardzo wyjątkowego! 
oto wyjątkowy layout i to nie tylko dlatego, że przedstawia mnie i moją rodzinę, ale dlatego, że jest to... moje pierwsze LO w życiu!
nigdy wcześniej tego nie robiłam - naprawdę nie wiem dlaczego?! 
to było naprawdę fajne i dość łatwe :P
dlatego teraz chcę robić takich więcej! :)

jako bazę użyłam niebieskiego papieru z kolekcji Venus i oprócz TricksArtowych materiałów użyłam też starych kawałków papieru, tagów zakupowych oraz starych, juz niekompletnych puzzli moich synów. 
Uwielbiam taki recykling :P

---------------

hello! today I want to show you something very very special! this is my special layout - not only because it's about me and my family, but... it's my first LO in my life!
I've never done it before - I don't know why?! it was so fun and quite easy :P 
so I want to do more now! :) 

The base of the layout is blue paper from the Venus collection and except goods from TricksArt, I used old pieces of papers, shopping tags and old and incomplete my sons puzzles. 
I love that recykling :P 







         

Pozdrawiamy/ Greetings
Szafran & Team TricksArt



Pin It

2 komentarze :

  1. świetnie wyszło :) brawo! poproszę więcej takich inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! cieszę się, że nie tylko mnie cieszy efekt moich poczynań :)

      Usuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)