Wiosenno-świąteczny tag / Spring-Easter tag


poniedziałek, 2 kwietnia 2018


Witajcie świątecznie!
Mam nadzieję, że tegoroczne święta wielkanocne upływają Wam w rodzinnej i przemiłej atmosferze i że każdy z Was znalazł w nich to, czego akurat było mu trzeba. Mnie się udało! Zrelaksowałam się przy pieczeniu wielkanocnej babki, spędziłam mnóstwo czasu z najbliższymi w bardzo miłej atmosferze i znalazłam chwilę na refleksję. Bo Wielkanoc to dla mnie święta bardzo refleksyjne, które po prostu nie mogą obyć się bez chwili zadumy. O tym jest też tag, który dziś chcę Wam pokazać.


Tag powstał w wyniku chwilowego natchnienia. Chciałam stworzyć pracę, która w pełni odda ducha Wielkanocy - takiego, jaki zawsze panował w moim rodzinnym domu. Z autentyczną radością i refleksją nad tym, co w te święta najważniejsze. Na zdjęciu moja siostra, która jako najmłodsza (przynajmniej wtedy) rozpoczyna wielkanocne śniadanie czytaniem fragmentu, który ma przynajmniej w części przypomnieć o istocie Świąt.


Zdecydowałam się na uchwycenie tego momentu i towarzyszącego mu emocji w formie taga, bo to forma niewielka, a jednak dająca mnóstwo możliwości. Bazą jest tutaj papier z kolekcji Here and Now, który idealnie komponuje się ze zdjęciem. W tle także napis naniesiony tuszem przez maskę. Dodałam trochę koloru skrawkami papierów z kolekcji Spring Sky, pomalowanymi na zielono i następnie pociągniętymi jasnozłotym woskiem tekturkami z tego zestawu oraz kwiatami, wśród których umieściłam też naturalny sznurek (nie potrafię się bez niego obejść, tworząc kwiatowe kompozycje). Na koniec dodałam jeszcze tekturowy napis Alleluja, by podkreślić, ze tag opowiada o Wielkanocy.



Hello!
it's Sonrisa here and today I would like to share with you my reflection about Easter. This holiday is special for me. from one side it is time of joy and spending time with family, but from another - it's the best time for reflection. At least here in Poland you can feel a special atmospheare. Even if you aren't christian you fell like to slow down and just concentrate on things, which are really important.
I wanted to close that feeling on my tag. That's why I choosed the picture of my sister, who is reading a reflective text just before the Easter breakfast. As a background I've used a grey paper from Here and Now collection, which fits well to the picture. then I added some writing motive by using stencil and ink. Thet I put some color by using small pieces of papers from the Spring Sky collection, chipboards on which I put green ink and clear-gold wax paste and flowers of course. I added also some string to the flower composition. And in the end I put a caption Alleluja.






Korzystając z okazji, chcę Wam w tym świątecznym dniu życzyć radości i wiosny w myślach i sercu!
At this nice holiday I would like to wish all of you a lot of spring in your thoughts and heart!

Sonrisa and Tricksart team.

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)