Pudełko z recyklingu


piątek, 29 czerwca 2018


Cześć! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was dość nietypowe pudełko,
bo wykonane z recyklingu.
Powstało na bazie pudełka z chusteczek,
które najpierw pomalowałam czarnym gesso
a później okleiłam wszelkimi papierami w kolorze zielonym. 
Poszperałam w paru kolekcjach papierów:
 Wieczko udekorowałam zieloną wstążką w grochy
oraz wąziutką wstążką w odcieniu soczystej zieleni.
Całość podkreśliły tekturki:
- motyl którego najpierw pomalowałam farbą, a później posypałam mikrokulkami.
- RAMKA nr 5 którą poddałam embossingowi
oraz ozdobniki. 
Pudełko przewiązałam również sznurkiem.

Hello,
Today I have for you some unusual box
that is made from recycling materials.
It was previously a simple tissue box
that I first painted with black gesso
and then I glued to it some green papers.
I used the ones from those paper collections:
Wiosenne NIEBO, BREATH OF SPRING STORM and BISCUITS.
I decorated the top with a green dotted ribbon
and a narrow ribbon in the shade of fresh green.
The tectures I used:
- butterfly that I first painted and then I sprinkled it with micromarbles
- RAMKA nr 5 that I added to the embossing
and ozdobniki.
I also binded the box with a twine.



Pozdrawiamy/Greetings
  Anika & Zespół/Team TricksArt


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)