Mały głodomorrrrr


piątek, 20 lipca 2018


Witam Was serdecznie.

Lubicie przerabiać Swoje rzeczy na nowe? A może czasem coś się zepsuje i szkoda to wyrzucić? Lubię czasem dawać nowe życie moim pracom. Mój scrap o którym piszę TUTAJ. Uległ znacznemu zniszczeniu. Ale tak szkoda mi było tła, że postanowiłam zrobić nowy scrap. I tym sposobem pojawiła się praca o małym głodomorku lubiącym jeść, głównie słodycze, ale nie tylko. Mam nadzieję, że szybko uda mi się zrobić odświeżenie pracowni i zawiśnie na ścianie, a wtedy tylko kurz będzie go niszczył, a nie małe rączki ciekawskich.

Hello there.

Do you like to rechange your things to keep them fresh? Or maybe sometimes there's something broken and you can't let it go? I like to bring a new life to my works.
My scrap that you can find HERE was destroyed. I was really sad since I loved the background so I decided to make a new one. That's how my new work about my little sweetheart that loves to eat (mostly sweets), was created. I hope that I can refresh my work station fast enough to put this work on a wall. Not only the dust won't ruin it, but it's gonna stay away from those small curious hands.



Do wykonania pracy wykorzystałam papier kolekcji Here and now, tekturkę dekor, napisy hellogwiazdki ze szkła akrylowego. Do zmediowania skorzystałam z produktów marki 13arts: gesso oraz mgiełki niebieskąróżowąfioletową. Do klejenia użyłam magica.

For this work I used the paper of Here and Now collection, the cardboard decor, the scripts hellostars of acrylic glass. For media-work I used 13 arts materials: gesso and bluepink and violet mists. And for putting it all together – the Magic glue.




Pozdrawiamy/Greetings
Melodia and Team TricksArt


Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)