Pinezka gościnnie / ft. Pinezka


sobota, 4 sierpnia 2018


Cześć,
dzisiaj Pinezka inspiruje rewelacyjnym scrapem.
Tylko trzy kolory, dużo elegancji i prosty styl. Perfekcyjny w każdym calu. 

Hej,
Dziś nasz drugi wspólny dzień, pokażę Wam więc moją drugą ulubioną formę - klasyczny layout. Bardzo lubię prace biało-czarne z dodatkiem jednego wyraźnego koloru. Przeważnie używam zieleni lub różu, czasem zdarza mi się dodać turkus - i tym razem miało tak być, ale gdy tylko pocięłam papiery z kolekcji A little while wiedziałam, że tu musi być dodatek czerwonego. Nie wiem jak Wam, ale mnie te papiery nie tylko kojarzą się z zimą i Świętami Bożonarodzeniowymi, są dla mnie fajną czarno-białą podstawą nawet pod prace wakacyjne. Lubię wychodzić poza ramy, które narzucają producenci papierów, mam nadzieję, że jest tu ktoś, kto dzieli moje zamiłowanie.
I znowu użyłam moje ukochane dodatki ze szkła akrylowego - aparat foto (♥) oraz serce. Bardzo ciekawe są też napisy na czarnym kartonie - można z nich zrobić tytuł scrapa, kartki lub albumu.

Hello,
today Pinezka inspires us with her amazing scrap.
Only three colors, lots of elegance and a simple style. Absolutely perfect.

Hi,
Today is our second day and I'm going to show you my another favorite form - a classic layout. I really like black&white works with the addition of some really clear color. I usually use green or pink, sometimes it's also a turquise - and so it was supposed to be like this also this time too but when I cut the papers from the collection A little while I knew I gotta add red to it. I don't know about you but those papers remind of winter and Christmas, they are a very nice black&white base even for the summer works. I love to go beyond what the producers put into one box if it comes to papers and I hope that there's someone out there who thinks the same as me.
I also used my beloved again - photo camera (♥) and heart. I find intresting the on the black cardboard - you could make a title of scrap out of it, as well as the paper or an album.






materiały/materials:
papiery z kolekcji A little while
Pozdrawiamy i zapraszamy na jutrzejszą inspirację :)
Stay tuned for tomorrows next inspiration :)
Pinezka i Zespół/ Team TricksArt





Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)