złota ramka / gold frame


poniedziałek, 18 lutego 2019


cześć! 
dzisiaj chciałam Wam pokazać moją najnowszą mixedmediowa ramkę :)
wprost uwielbiam wszystkie maski TricksArt - są niesamowicie wygodne w użyciu - naprawdę!
musicie ich spróbować!
:)

tym razem użyłam masek z gel medium i później pomalowałam wszystko czarnym gesso, po wyschnięciu dodałam koloru za pomocą złotych farbek i mgiełki. Złotymi farbkami pomalowałam tez tekturkowy dekor i użyłam kawałów papieru, żeby podnieść trochę kompozycję :)

i jak? podoba się Wam połączenie czerni i złota? 


-----------------------------------------

hello! 
today I want to present you my newest mixed media frame :) 
I especially love stencils by TricksArt - there are incredibly comfortable to use - really ! 
you have to try it!
:)

this time I used to stencils with gel medium and than I painted all with black gesso, after it dryied I added color by gold paint and mist. The chipboard I painted with gold paint too and I used pieces of paper to pick up the composition :)

What do you thing? Do you like black and gold combination?









materiały/materials:

          


Pozdrawiamy/ Greetings
Szafran & Team TricksArt


Pin It

3 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)