Album na zakończenie 3 klasy / The end of the 3rd grade album


czwartek, 20 czerwca 2019


Cześć! 
Zapraszam na moją kolejną inspirację dla sklepu. 
Na zakończenie trzeciej klasy zrobiłam album dla wychowawczyni od całej klasy mojej córki Paulinki. Na początku albumu jest kilka zdjęć grupowych, część ukrytych pod klapką, a dalej każde dziecko dostało swoją własną stronę ze zdjęciem, a także kieszonką, w której schowali listy lub rysunki dla Pani Ali.

Hello! 
I invite you to my next inspiration for the store.
At the end of the third grade I made an album for the tutor from the whole class of my daughter Paulina. At the beginning of the album there are several group photos, some hidden under the flap, and then each child got their own page with a photo, as well as a pocket in which they hide letters or drawings for Mrs Alicja.






W swojej pracy wykorzystałam materiały ze sklepu: 
In my work I used materials from the store:
zestaw papierów / paper set BREATH OF SPRING
tektura / cardboard BAZA 20x20
tekturka / cardboard DZIECI
tekturka / cardboard KREDKI
 
Pozdrawiamy Karmazynowy Kamyk i Zespół TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)