Pudełko na wakacyjne pamiątki


poniedziałek, 30 września 2019


Hej!
Z wakacji macie na pewno dużo zdjęć, podobnie do mnie.
W związku z tym, że zabrakło już zdjęcia w moich albumach ozdobiłam 
kupione w sklepie z drobiazgami pudełko. 
Możecie w nim, oprócz zdjęć, przechowywać drobne pamiątki i wszystko będzie znajdowało
się w jednym miejscu. 
Pudełko okleiłam papierem z kolekcji Wiosenne niebo i Summer Secrets. 
Przez maski nałożyłam białą pastę i delikatnie postemplowałam. 
Tak przygotowane pudełko ozdobiłam tekturkami i muszelkami. 
Prawda, że przywodzi na myśl wakacje ... 
Moim zdaniem to świetny sposób na przechowywanie pamiątek z wakacji i nie tylko.






Wykorzystałam:


Pozdrawiamy
Justyna i DT TricksArt 

 


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)