Kurs-Motyl


środa, 14 sierpnia 2013


Dzisiaj przygotowaliśmy dla Was krótki, szybki i bardzo letni kurs na motyla. W pierwszej kolejności prosimy Was o wyrozumiałość, jeśli chodzi o zdjęcia, zostały zrobione telefonem na hotelowym biurku.
Ale sam motyl, mamy nadzieję, się spodoba.

Przygotowujemy skrzydła motyla z dziurkami, długą szpilkę, kredki akwarelowe, tusze, farbki do kolorowania-co Wam bardziej odpowiada, pędzelek, proszek do embossingu, wstążkę i kawałek gumki do owinięcia szpilki, żeby wstążka, którą potem owiniemy szpilkę, nie zsuwala się z niej. Ja wykorzystałam kawałek złotej gumki pasmanteryjnej, ale równie dobrze sprawdza się gumka recepturka, bo nie trzeba jej wiązać. Kolor gumki nie ma znaczenia. Pokryjemy ją później wstążką.


Szpilkę owijamy gumką tak, by ściśle przylegała do szpilki.


Ja pokolorowałam skrzydła kredkami akwarelowymi,


rozmyłam je oczywiście wodą,


a brzegi postanowiłam wyembosować na złoto.


Ostatnim etapem jest przewlekanie wstążki przez dziurki i zaplątanie jej wokół szpilki.


Zaczynamy wiążąc wstążkę u góry szpilki.


Tak wygląda gotowy motyl wpięty w lampę


i następny wpięty w koszyk


Wykorzystane produkty:

Można kupić, można zrobić......co wybieracie?
Zapraszamy Was do pokazania własnych, pięknych motyli :-)


Pozdrawiamy  Zespół TricksArt


Kurs: Misti
Dla: TricksArt, 2013







Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)