Gościnna Projektantka


sobota, 28 grudnia 2013


Witajcie.
 Naszym gościem jest Peninia, która tworzy cudowne prace nie tylko z papieru. Dzisiaj możecie bliżej poznać Peninię, jej zainteresowania i inspiracje, i zobaczyć co stworzyła z naszych tekturek i papierów. 
Witajcie, mam na imię Gosia, w świecie blogowym znana jako Peninia.
Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i projektowania.
Uwielbiająca podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem. Zawsze pełna optymizmu, marzycielka z głową pełną twórczych i zwariowanych pomysłów, uwielbiająca kawę, kwiaty oraz wszystkie odcienie koloru brązowego. Bardzo lubię szyć, malować akwarelami i tuszem...
Scrapbooking odkryłam w 2009 roku i od tego czasu stał się on pasją mojego życia, istnienia... 
Nie mam jakiegoś ulubionego stylu, choć bardzo lubię vintage... ale w każdej z moich prac zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli. 
Uwielbiam tworzyć z papieru, zwłaszcza kartki, notesy, albumy, oraz małe formy. Staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. Uwielbiam, gdy w pracach znajduje się dużo warstw, media, przeszycia, przedarcia, koronki i kwiaty. A ostatnio bardzo pokochałam mixmediowe
 i journalowe prace, które bez ustanku tworzę. Zabawa z papierem i teraz również z mediami sprawia mi dużo radości i mam nadzieję, że nigdy się to nie zmieni!

Dziś przygotowałam dla Was prace z wspaniałych papierów i tekturek TricksArtu:
album, kartkę i journalowe strony.




Dziękujemy :-)
Pozdrawiamy Was,
Peninia i Zespół TricksArt

                           
Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)