Inspiracja


poniedziałek, 3 marca 2014


Witajcie :-)
Pozostajemy w temetyce folkloru. Chciałabym Wam pokazać bardzo prosty stojak na jajko. Jego dwie części składamy bez dodatku kleju i ozdabiamy. Ja wykorzystałam do tego papierowe serwetki. Użyłam preparatu na bazie kleju, (którego jednocześnie używamy do nałożenia warstwy ochronnej papieru) przeznaczonego do decoupage'u. Możemy też użyć wikolu, ale musimy pamiętać o miękkim pędzelku, by w efekcie końcowym nie poszarpać naklejonej już warstwy papieru (wikol jest gęstszy).
Zestaw: stojaki, serwetki, klej, pędzel
Stojaki składamy i smarujemy boki klejem.
 Przyklejamy kawalki serwetek.
Ja docięłam odpowiadające, "mniej więcej", wielkością prostokąty i przykleiłam je do stojaka. Nie zrobiłam idealnych odbić z dwóch powodów:
1. to cieniutki papier, więc nie chciałam go potargać przymierzając do posmarowanej klejem powierzchni;
2. Papier posmarowany klejem łatwiej jest dociąć, bo robi się sztywniejszy.
Teraz nakładamy warstwę ochronną,
chwilkę czekamy, aż przeschnie klej i docinamy. 
Przydadzą się nożyczki o zaokrąglonych końcach
i gotowe :-)
choć przydałyby się jakieś pisanki ;-)

Pozdrawiamy, Misti i Zespół TricksArt


Pin It

7 komentarzy :

Dziękujemy za Twoje słowa :)