Inspiracja


piątek, 12 września 2014


Witam w ten deszczowy (na Śląsku) dzień.
Na dzisiejszą inspirację stworzyłam LO na eko papierze kawa z mlekiem. Mimo że wybrałam jesienne zdjęcia zrobione podczas zbierania kasztanów to chyba na przekór pogodzie praca nie chciała mi wyjść jesienna :) A wszystko za sprawą tych dużych i średnich białych róż oraz mniejszych różowych. Całość dopełniają listki i dodatki z papierów Olivia, Josephine i Eko brzoza oraz pręciki. Tło wykonałam przy pomocy tej maski oraz pasty akrylowej całość zabarwiłam mgiełkami. Pracę wykończyłam chlapnięciami białym Splashem.


Pozdrawiamy Mrude i Zespół TricksArt

Pin It

1 komentarz :

  1. Ciekawie to skomponowałaś, kolorystycznie również w moim guście! Chyba zostałam skutecznie zainspirowana do pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)