Inspiracja - wiosenna kartka


sobota, 21 marca 2015


Witam.
Dziś Pierwszy Dzień Wiosny. Mam szczerą nadzieję że zima juz odeszła na dobre i niczym nas już nie zaskoczy ;).
Moja dzisiejsza kartka też jest wiosenna i optymistyczna.
Do jej przygotowania użyłam dwóch eco papierów: juty i kremowego które spryskałam mocno rozwodnionymi mgiełkami pastalewą łososiową  i perłową pomarańczową. Dzięki rozwodnieniu uzyskałam delikatny efekt akwareli. Te papiery doskonale się nadają do takich eksperymentów ;)
Wcześniej dzięki masce kwitnącej wiśni i paście modelującej zrobiłam mocno przestrzenny wzór delikatnych kwiatów. Całość pokryłam Liquid Medium i posypałam brokatem. Na koniec przykleiłam kilka kwiatów, motyla, listek i kawałek potarganej gazy ;).




Pozdrawiam serdecznie, 
Monikatl i Zespół TricksArt


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)