Sztukateria # 27 wyniki


środa, 30 grudnia 2015


Witajcie :)
Bardzo Wam dziękujemy, że w ferworze przedświątecznych zajęć znaleźliście czas na nasze wyzwanie. 

27. wygrała swoim pięknym wiankiem Marta MyArt i główna nagroda trafi w jej ręce. Ale dzisiaj jesteśmy w przededniu Nowego Roku, zatem nie ma przegranych. Każdy z uczestników naszego świątecznego wyzwania proszony jest o kontakt :)

A tymczasem jeszcze rzut oka na piękny wianek Marty, Gratulujemy! i prosimy o kontakt :)


i zapraszamy Was na nowe wyzwanie już w Nowym Roku, 2. stycznia 2016 roku.

Pozdrawiamy,
Zespół TricksArt


Pin It

5 komentarzy :

  1. Zaraz po wynikach zglosiłam sie jak napisano na e-maila ale do dzisiaj nie mam zadnej odpowiedzi...

    Każdy z uczestników naszego świątecznego wyzwania proszony jest o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my nie dostaliśmy nic od Ciebie Elu :( Napisz w komentarzu swój adres e-mail. Odpiszemy :)

      Usuń
    2. Ale my nie dostaliśmy nic od Ciebie Elu :( Napisz w komentarzu swój adres e-mail. Odpiszemy :)

      Usuń
  2. Ja zawsze jestem szybka i zaraz odpisałam
    elmechta7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)