Tekturkowe LOVE/ Chipboard LOVE


środa, 27 kwietnia 2016


Hej hej wszystkim. 
Tak bardzo się stęskniłam za moją ulubioną paletą kolorystyczną, 
że dziś postanowiłam Was nią przywitać na blogu :)

Jak zawsze papiery i tekturki TricksArt są niezawodne!
Tym razem na warsztat zabrałam duży napis LOVE oraz papiery eco, w których 
bez pamięci jestem zakochana.
Ale wiecie co? W połączeniu z mediami 13arts jest to zestawienie wręcz idealne......
Hey, hey everyone.
I misses my favourite color pallete and today I decided to greet you with it :)
As always, TricksArt die-cut chipboards and papers are reliable!
This time I took a large inscripition LOVE to the workshop and eco papers, in which I'm completly in love.
But you know what? In conjunction with the 13arts media the set is perfect!








Pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia
Greetings,
Aga Baraniak and Team TricksArt



I used:
            

MEDIUM ŻELOWE- GEL MEDIUM MATT    Tusz akrylowy SPLASH! White  GESSO Grunt Akrylowy 120ml           
   



Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)