Gościnna projektantka/Guest Designer


poniedziałek, 23 maja 2016


Witajcie, zapraszamy Was na inspiracje gościnnej projektantki. Olenka_ja stworzyła dla nas piękne i delikatne karteczki. Bardzo dziękujemy, że przyjęła nasze zaproszenie :)
Hello, today we invite you to inspiration from our hospitality designer. Olenka_ja created for us beautifyl and delicate cards. Thank you very much for accepting our invitation!

Witajcie :) Przede wszystkim bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jak już wiecie mam na imię Ola, w blogowym świecie pod „pseudonimem” Olenka_ja grasuję. Od lat piszę bloga olenkaja.blogspot.com, na którym możecie zobaczyć moje różne – te bardziej i mniej udane próby odkrywania siebie w papierach, tuszach, ale także i haftach. To od nich zaczynałam swoją kreatywną przygodę.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was typowo dziecięco - okazjonalne inspiracje. Okres Komunii i Chrztów sprzyja tego typu pracom. A z produktami TricksArt tworzyło mi się je wyśmienicie :)
Na pierwszy rzut dzieciaczkowa karteczka z wykorzystaniem cudownej maski gwiazdki i papierów Biscuits. Gwiazdki pięknie się mienią (czego nie widać na zdjęciach) dzięki brokatowemu wykończeniu.
Druga propozycja, pasująca zarówno na Chrzest jak i Komunię również z wykorzystaniem papierów Biscuits. Aniołkowy zawrót głowy :) 

Hello! First of all, thank you s much for the award. As you know, my name is Ola and my nick in blogger world is Olenka_ja. I've been writing blog olenkaja.blogspot.com for years, there's a lot of different things there - the most succesfful attemps and tries at self-discovery in papers, inks but also in embroideries. This is how I started my creative adventure.
For today I prepared for you a typical childlish occasional inspiration. Communions and Baptims encourages this type of work. With TricksArt products I could made it with pleasure Emotikon smile
My childlish card that I made using wonderful mask, stars and papers Biscuits. Stars are shining beautifully (what is not shown on the picture) thanks to brocat finishing.
The second proposition is matching both Baptism and Communios with using Biscuits papers. Angel crazyness :)





Pozdrawiamy Was/Greetings
Olenka_ja i Zespół/Team TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)