Inspiracja Sonrisy - SMASH


poniedziałek, 27 czerwca 2016



Witajcie!
Kto mnie zna, ten wie, że w scrapowaniu najbardziej odpowiada mi utrwalanie wspomnień. Pewnie dlatego szczególnie do gustu ostatnio przypadło mi SMASH-owanie, czyli tworzenie albumów "na gorąco". Okazuje się, że produkty Tricksart sprawdzają się tutaj idealnie!

Dziś postanowiłam stworzyć strony tytułowe w moich trzech albumach. Perwszy poświęcony jest na wpisy dotyczące poszczególnych członków rodziny. Drugi to SMASH prezentujący odwiedzane przez mnie miejsca, a w trzecim jest miejsce na relacje z ciekawych i ważnych dla mnie spotkań. 

Strony tytułowe mają oddawać charakter całego alumu, więc w tym o miejscach użyłam maski z mapą i wesołych, wakacyjnych tekturek, strona z albumu o spotkaniach jest wesoła, różowa i oczywiście nieco mediowa, a album rodzinny jest nieco nostalgiczny i vintagowy... 

HI!
Who knows me, knows also that I like keeping my memories in SMASH. It is something between artjournal and album. And... I really love it! And of course, while creating this I use a lot of Tricksart products!

This time I decided to decorate first pages of my three albums: "Meetings", "Family" and "Places". Hope you'll like it!

Album "Meetings":



Użyłam/I've used:


Album "Places":



Użyłam/I've used:


Album "Family":


 

Uzyłam/I've used:



Pozdrawiam serdecznie, 
Sonrisa i DT Tricksart

Greetings,
Sonrisa and DT Tricksart







Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)