Kreatywny planer z Tricksart/ Creative planner with Tricksart


piątek, 11 sierpnia 2017



Witajcie! 
Dziś chcę się z Wami podzielić moją pasją, która jest bardzo przydatna, bo nie tylko sprawia mi mnóstwo frajdy, ale też pomaga ogarnąć rzeczywistość. Mowa o... kreatywnym planowaniu! Na początku muszę zaznaczyć - planer jest dla mnie przede wszystkim narzędziem, które ma być funkcjonalne. Po fascynacjach bogato ozdabianymi organizerami i bullet journalami z milionem rysunków i rysuneczków postawiłam na pragmatyzm. Ma być praktycznie, ale... to nie znaczy, że nudno! Tym bardziej, że w końcu udało mi się wypracować swój system. Coś pomiędzy bujo, organizerem i pamiętnikiem. Mój planer to miejsce, w którym spisuję zadania do wykonania, robię notatki z kolejnych dni, planuję wyjazdy, tworzę listy ulubionych przepisów i książek do przeczytania. A przy tym to miejsce, które trochę przypomina popularne niegdyś SMASHe - freestylowe albumy ze zdjęciami, ulotkami, biletami i wszystkim innym!

Do tworzenia planera korzystam ze specjalnego segregatora. To dla mnie rozwiązanie wygodniejsze - wpinam kolejne strony, przekładam, przepinam, uzupełniam, gdy trzeba. A gdy już coś się nie mieści - wyciągam, przewiązuję sznurkiem i chowam do szuflady, w której przechowuję wspomnienia. 

Coraz częściej w tworzeniu kolorowych przekładek, okładek czy wpisów w planerze korzystam z typowo scrapowych przydasiów. Chcę, żeby było weselej, bardziej kreatywnie. Przykładem tak stworzonej strony, która jednocześnie jest stroną otwierającą mój planer na ten rok jest przekładka, którą dziś chcę Wam pokazać. Chodziło mi o to, by stworzyć stronę, która w jakiś sposób będzie wyrażała to, jak chcę ten rok przeżyć. A w założeniu miał być o poświęcony odkrywaniu siebie i nowych możliwości przy jednoczesnej refleksji i jak największym upraszczaniu codziennego życia. 

Skorzystałam z białej bazy. Ozdobiłam ją tuszowaniem, do którego użyłam fantastycznej serwetkowej maski Tricksart. Najważniejszym elementem jest jednak tekturka drzewo. Ma symbolizować delikatność i trwałość, mądrość i łagodność, prostotę i siłę... W połączeniu z wyciętym z jakiegoś papieru elementem przypomina mi codziennie, co jest najważniejsze!

Hello!
Today I want t share with you my big passion, which is creative planning. Planner for me is something between a tool for organization and a journal. That is why, I want it to be practical but also... nice-looking! So I am using some scrapbooking (mostly Tricksart of course!) staff to create some new pages.
Today I want to show you a first page in my planer: I wanted it to be the sign of the whole year. And the year I want to be minimalistic, but full of discovering the world and discovering myself. So it is!
I've used here a stencil Tricksart. But the most important thing is a chipboard tree - strong and gently, clever and simply - like my year I want t be!







Pozdrawiam serdecznie/ Greetings
Sonrisa and Tricksart team


Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)