Strona Pocket Scrapbooking - Kajaki/ Pochet Scrapbooking Page - Canoeing


niedziela, 27 sierpnia 2017



Witajcie!

To już końcówka lata - idealny moment na wywoływanie zdjęć i tworzenie scrapów oraz albumów. Ostatnio do gustu przypadła mi forma pocket scrapbookingu, czyli tak zwanego scrapbookngu kieszonkowego. Tworzenie tego rodzaju albumów to dla mnie idealne rozwiązanie na wakacje. Dlaczego? Bo jest szybka, a podczas wakacji wspomnienia (i zdjęcia!) się mnożą. Gdybym wszystkie chciała oprawić w scrapy lub tradycyjne mini-albumy skończyłabym pewnie w okolicach grudnia. A tak - kilka chwil i pamiątka z kajakowej wycieczki gotowa!
Wystarczyło użyć gotowych kart, które jednak nieco udoskonaliłam. Uwielbiam w pocket scrapbookingu wykorzystywać różnego rodzaju drobne elementy - wycinanki ze szkła akrylowego i tekturki. Te ostatnie mają jedną, podstawową zaletę - można je pokolorować na dowolny kolor, dzięki czemu zawsze będą pasować i... ożywią nasz album. 
Tym razem sięgnęłam po, moim zdaniem absolutnie genialne i uniwersalne, aparaty ze szkła akrylowego. Nadają się do każdego projektu ze zdjęciem. Dodatkowo wykorzystałam też czarne kółeczka, które były w aparatach w miejscu obiektywu. Bo w scrapbookingu nic nie ginie, prawda? 
Do stworzenia tytułu strony wykorzystałam napis z zestawu Turquoise. Nie mogło też zabraknąć kwiatków - tym razem sięgnęłam po stokrotki.
Wszystko (także elementy ze szkła akrylowego) przykleiłam za pomocą kleju Magic



Hello!

It is the end of summer - the best moment to create some LO or albums presenting our holiday adventures. Last time I am keen on creating the pocket scrapbooking pages. Why? Because it is so fast and easy! Really. I use ready cards and add some embellishment: chipboards and small cameras made from the black glass
I find chipboards the best things to create pocket scrapbooking pages. It's because you can color it in the way you choose. That makes your page more interesting and coherent. 
This time I've used a caption as a title of my page and some tiny and lovely daisies. Aren't they great?!?
All of it (also acrylic glass) I put on my cards by using Magic glue.






Pozdrawiam serdecznie / Greetings
Sonrisa and Tricksart Team

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)