Kartka trochę w letnim klimacie / A card in a bit summer theme


czwartek, 19 października 2017



Witajcie! 
Ależ jestem szczęśliwa, że znów mogę pokazać Wam, jak fantastyczne są produkty Tricksart! We wrześniu miałam ograniczone możliwości korzystania ze swojego craftowego kącika, więc teraz po prostu wpadłam w szał twórczy! Na początek postanowiłam przywołać jeszcze ostatnie przebłyski lata i stworzyć kartkę urodzinową ze słonecznikami...

Podstawą tej karteczki jest papier z kolekcji Spring Sky. Uwielbiam ją, bo jest bardzo uniwersalna i nadaje się do wszelkich projektów! Tym razem padło na granatowo-żółty (albo taki żółty wpadający w zieleń?). Do tego kilka elementów tła stworzonego za pomocą tuszu nakładanego przez maskę. Wybrałam motyw prosty i elegancki jednocześnie. I oczywiście tekturki - napis STO LAT z fantastycznego alfabetu (już żałuję, że nie zaopatrzyłam się w niego w ilościach hurtowych!) i ukryty pod słonecznikami mój ulubiony chaber, który nie tylko przełamuje kolorystykę słoneczników, ale też wyznacza oś mojej kwiatowej kompozycji. I jeszcze sznurek naturalny, który ostatnio jest moim ulubionym dodatkiem i sprawia, że każda praca zyskuje charakterystyczny klimat!

Hello everyone!
I am so happy, that finally I can share with you my new projects I made for Tricksart. Really, being separating from my craft corner was sooo... bad. But I'm back with head full of ideas. And today I want to show you a birthday card with a theme that remember me summer a bit.

I've used here papers from my beloved Spring Sky collection. I find it very useful. It can be used in any projects you wanna make; LO, card, ATC, artjournals etc. Really! This time I choose the darkblue/yellow paper. Then I decided to make the background more interesting by using stencil. And of course I added some chipboard - letters from this alphabet (isn't it great!?!) and a flower. I also added some natural string





Pozdrawiam serdecznie / Grteetings!

Ela - Sonrisa
i zespół Tricksart

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)