W zimowym nastroju/ In the winter mood


czwartek, 16 listopada 2017


Dobry wieczór!
Zamarzył mi się domek, zimowy i świąteczny, mieniący się różnymi kolorami w nocy a biały, delikatny w dzień. Nie mam zbyt wiele cierpliwości do takich projektów, ale o dziwo, nie zajęło mi to dużo czasu. Domek pomalowałam białą farbą, odbiłam maskę gwizdki, dodałam dzwoneczkinapis "magical time", śnieżynki, gwiazdki i gałązki z wykrojnika "listki z gałązką" i muszę przyznać, że zrobiło się magicznie, juz prawie świątecznie :)
Goog evening!
I had a dream about a winter christmas house, colorful by night and soft white by day. Im not very patient if it comes to such projects, but surprisingly it didnt take much time.
I painted my house white, printed the starry mask, added bells, the title "magical time", snowflakes, more stars and branches from the die cut "leaves with the branch" and I have to admit that it feels very magical, almost christmas-like :)





 






Pozdrawiamy/Greetings
Misti & Team TricksArt


Pin It

6 komentarzy :

Dziękujemy za Twoje słowa :)