Ptasie trele / Bird song - Artjournal page


piątek, 2 lutego 2018



Witajcie!
Zima w tym roku jakaś taka nijaka. Szara, deszczowa. nawet zimno specjalnie nie jest. Lubię zimę, ale tę białą, taką z naszego wyzwania, które wciąż jeszcze trwa (szczegóły tutaj). A skoro jej nie ma, postanowiłam w swoim najnowszym wpisie artjournalowym przywołać wiosnę. Znalazłam gdzieś wycięte sylwetki ptaków, które wkomponowałam w stronę przyozdobioną Tricksartowymi tekturkami. Bazą jest tutaj jeden z papierów eco. Potraktowałam go najpierw maską, przez która naniosłam brązowy distress. Później ponaklejałam tekturkowe tło - plaster miodu i fantastyczną tekturkę - trawy, na która do tej pory nie miałam pomysłu, a która teraz sprawdziła się idealnie. Dla urozmaicenia tekstury dodałam trochę mikrokuleczek. Całość potraktowałam mediami - gessem i mgiełkami. I wyszedł taki wczesnowiosenny obrazek, bo już nie mogę się wiosny doczekać!

Helo!
This year we don't have a real winter here, in my place. So instead of white it is grey and just... not very nice. So if you also miss winter - just join our winter challenge. And if you are looking for spring already - make an artjournal page, as I did. I have found somewhere those cute birds. So I put them on my artjournal composition. As a base I've used an eco paper, which I decorated by putting distress ink through this stencil. Then I have used some chipboards - honeycomb and grass. I have added some textures and colours by using some media (gesso and mists). And... that's all! Hope you'll enjoy it and feel a little bit of spring!





Pozdrawiam!/Greetings!

Sonrisa and Tricksart Tema

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)