LO "Here and now"


piątek, 2 marca 2018



Witajcie!

Mamy nowy miesiąc, a to zawsze przypomina i o mijającym czasie. Za każdym razem, gdy odrywam kolejną kartkę z kalendarza, zadaję sobie pytanie, gdzie ten czas się podział. To z kolei przypomina mi o tym, że warto kolekcjonować piękne chwile: te najważniejsze i te całkiem zwyczajne. Takie, na których wspomnienie uśmiech sam pojawia się na naszej twarzy. Dzięki scrapowaniu udaje mi się takie chwile zamknąć w albumie, nadając im przy tym odpowiednią oprawę. 

Właśnie tak powstał scrap, którym dziś chcę się z Wami podzielić. Zdjęcia przeczekały w pudełku rok. Dopiero teraz, gdy na nie spojrzałam wiedziałam już, że doskonałym tłem będzie dla nich papier z kolekcji Here and Now. Wykorzystałam też napis z tej kolekcji, bo doskonale oddaje to, co chciałam powiedzieć tym scrapem: warto kolekcjonować te zwykłe chwile, w których czujemy się szczęśliwi. Tu i Teraz. Tło wykonałam za pomocą maski i gesso. Dodatkowo użyłam też fragmentu tekturkowej ramki i tekturki z motywem aparatów. Chciałam też dodać trochę kontrastu, stąd czarne elementy: akrylowe aparaty, które idealnie wpasowują się w tematykę scrapa i wycięte z czarnego kartonu elementy. Na koniec kilka chlapań tuszem Splash i... gotowe!

Hello everyone!

It's new month there and that's the moment I always remember that the time never stops. And that is why I try to collect all my best memories. I want to save some good whiles on my album pages. That is why I love scrapbooking: it always gives me a chance to remember every good moment and all the feelings connected with it!

That is why I have decided to create this LO, I want to share with you today. Those pictures had to wait a bit, but when I have looked at them last te I knew, that the best background for them would be paper from Here and Now collection. I have used also the name of the collection on m page. At first I made some background using a stencil and gesso. Then I have made a composition by adding some pieces of a chipboard frame, paper and a camera border. Then I've decided to add some black stuff to make the page more interesting, so I have used some acrylic cameras, black caption and some black Splash ink.








Pozdrawiam i życzę kreatywnego marca!
Greetings and have a very creative March!

Sonrisa and Tricksart Team

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)