mixed media LO :)


piątek, 27 lipca 2018


siedem lat temu pierwszy raz zobaczyłam prace Finn,
nie znałam wcześniej scrapbookingu ani mixed media
i wtedy się zupełnie w tym zakochałam!
pomyślałam, że chciałabym kiedyś umieć tworzyć coś podobnego!

i teraz, po tylu latach... nadal nie umiem robić tak zachwycających prac :P
ale przynajmniej próbuję :)

---------------------------------

seven years ago I saw first time an awesome works made by Finn,
I didn't know scrapbooking and mixed media before that
and then I loved it! 
I thought that somedays I want to do something like this!

and now, after this years... I can't still doing such amazing works :P 
but somethimes I'm trying :)



więc.. oto ja i mnóstwo trybików, kwiatków i przepiękna serwetka w tle!
wszystko to zmalowałam czarnym gesso i popsikałam miętową i turkusową mgiełką i jeszcze więcej turkusową ;)
a na koniec dodałam trochę białego gesso, żeby wyodrebnić szczegóły

------------------------------------

so... this is me and a lots of cogs, flowers and a beautiful doily in the background!
all of this stuff I painted black gesso and splash by mint and turquise mist and more turquise ;) 
at the end I added a little white gesso to extract the details




materiały/materials:


          



Pozdrawiamy/ Greetings
Szafran & Team TricksArt



Pin It

2 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)