Pinezka gościnnie / ft. Pinezka


piątek, 3 sierpnia 2018


Cześć :) 
miło nam dzisiaj bardzo zapowiedzieć weekend z Pinezką. Na pewno znacie jej twórczość.
Nam bardzo podobają się jej prace, po prostu cuda, nie tylko z papieru!
Piękne, dopracowane i inspirujące.
Dzisiaj wpis kawowy, mniam!

Hello :)
We have the pleasure to annouce the weekend with Pinezka. You surely know her works by now. We really love them, they're marvelous- and not only made from paper!
Beautiful, detailed and inspiring.
And today's the coffee themed entry! Yummy!
Cześć,
jestem Pinezka i od 7 lat prowadzę blog pinezkowyblog.blogspot.com. Bardzo się cieszę, że spędzimy razem cały weekend, podczas którego pokażę Wam kilka moich prac zrobionych z produktów TricksArt. Od razu muszę się przyznać, że zakochałam się w dodatkach ze szkła akrylowego, prawdopodobnie dlatego, że są bardzo masywne i czarne, dzięki czemu dobrze je widać na pracach - aparat fotograficzny to mój numer jeden!
Pierwsza praca to moja tegoroczna ulubiona forma - layout w traveler journalu. Zakochałam się w tych zeszycikach, które traktuję trochę jak artjournal, trochę jak project life, a trochę jak layout - zawsze daję zdjęcie, staram się dać tytuł i często stawiam daty przy zdjęciu. Ten wpis jest o kawie, ale że większa część mojego zdjęcia to zielony stół - cały wpis starałam się utrzymać w tej tonacji. Jak widzicie dużo tu dodatków ze szkła - jest aparat foto (♥), jest para i jest xoxo. W temacie też jest tekturka z kubkiem kawy, którą pomalowałam na biało. Bardzo miło mi się robiło ten wpis, zwłaszcza, że zielony papier z kolekcji Spring Sky ma dokładnie ten odcień zielonego, co stół, na którym stoi kubek z kawą.
Wiecie za co lubię jeszcze traveler journal? Z racji tego, że ma formę zeszytu - musi się zamykać, więc nadmiar dodatków nie jest wskazany. Jeśli dodać do tego moją miłość do clean and simple - ta forma wydaje się być dla mnie stworzona!

Hello,
I'm Pinezka and I'm running the pinezkowyblog.blogspot.com for 7 years now. I'm really happy that we get to spend this weekend together during which I'm going to show you some of my works made from the TricksArt products. I need to confess that I fell in love with the additives from the acrylic glass probably because they're massive and black so they're very visible on every work - the camera is my number one!
My first work is this years favorite form - layout in a traveler journal. I fell in love with those notebooks that I also treat a bit like an artjournal, as the project life and also as a layout - I always put there a photo and try to put there also a title and often I write dates next to the photo. This entry is about coffee but since the bigger part of the photo is a green table - the whole entry is kept in this shade. As you can see there's lots of glass additives - there's photo camera (♥), there's a couple and there's the xoxo. In the topic there's also a tecture with the cup of coffee that I painted white. I really enjoyed making this entry, especially that the freen paper from the Spring Sky collection has the same shade of green as the table that the coffee is on!
You know why I also like traveler journal? Since it has a form of a notebook - you can close it so the amount of additives isn't limited! If you'd add to it my love for clean and simple - this form seems clearly made for me!






materiały/materials:


Pozdrawiamy! Zajrzyjcie do nas jutro :)
Stay tuned for tommorrow! :)
Pinezka i Zespół TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)