zielony exploding box / the green exploding box


poniedziałek, 27 sierpnia 2018


Witajcie!
dzisiaj chciałam Wam pokazać mój ulubiony sposób na eleganckie podarowanie komuś pieniędzy :) na przykład z okazji ślubu! 

Użyłam bazy do exploding boxa i pięknego, zielonego papieru, a na wieczku przykleiłam serwetkę, która idealnie pasuje do rozmiaru pudełka :)
W środku znajdują się 4 ramki, które za którymi można schować pieniądze :)

Pudełko wyszło dużo bardziej minimalistycznie, niż planowałam :P
ale podoba mi się,
a Wam?
:)

------------------------------------------------------------------

Hello!!
today I want to present you my favorite elegant way to give somebody some money :) for example to the wedding gift!

I used a base of exploding box and beautiful green paper, to the top of box I sticked this chipboard, which is ideal matching to the size of box :)
There is 4 frames inside the box to decoration places where you can hidden the money gift :) 

It turned out to be more minimalistic than I planned :P
but i like it!
and you?
:)








materiały/materials:

    

Pozdrawiamy/ Greetings
Szafran & Team TricksArt


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)