blejtram-nowe życie / Canvas - new life


poniedziałek, 10 września 2018



Ponad rok temu powstał - w najlepszym wypadku średnio udany - blejtram....i tak mnie straszył... i straszył, że w końcu postanowiłam dać mu drugie życie, bo żal wyrzucić, a zostawić w takim straszącym stanie się nie da ;) i tak zdemontowałam zdecydowaną większość tego, co na tej tablicy malarskiej było, dokleiłam pasy papieru craftowego (nie brałam wzorzystego czy kolorowego, bo wiedziałam, że w ruch pójdzie czarne gesso, które ukryje wszystkie wzory i kolory ;) ), miejscami gessa nakładałam więcej, żeby przykleiło się do niego to i owo ;) jak całość wyschła, to dodałam tekturki i elementy metalowe, a na koniec zamontowałam zdjęcie... zdjęcie starego różowego roweru :D - pod kolor do zdjęcia wcześniej pomalowałam tekturki, których użyłam. całości dopełniają metaliczne proszki i efekt patyny na niektórych metalowych elementach, oraz brokat.

Over a year ago I created - average at most - hard canvas... and it kept spooking me ever since... finally I decided to give it a new life, for I thought that it would be a waste of good base material... and I could not bear it anymore in the state it was ;) so i dismantled whatever I could off it, added some strips of eco paper (I haven't used any of colors, or anything, for I knew I will be using a lot of black gesso, and that afterwards there will be no colors ;) ), some areas got more gesso, so the grys would stick :) when all was dry, I added the painted card boards (matching colors with the picture - of old-fashioned pink bicycle), The whole work is finished with some metal elements with turquoise patina, metallic powders and brocade.




Materiały, których użyłam:

Materials I used:


Killa Ree
Pozdrawiam / Greetings



Killa and Tricksart Team

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)