Na pamiatkę Chrztu Świetego / Baptism Card


poniedziałek, 29 października 2018


Cześć :)
Dziś chciałabym Wam pokazać moją karteczkę 
w formie pudełka exploding boxu.
Karteczkę wykonałam na okazję chrztu świętego 
użyłam chłopięcych kolorków papierów
dodałam trochę białego i przestrzenną tekturkę pociągu.
Wszytko złożyło się w piękna pamiątkę dla dziecka :)
Ta forma pudełek stała się bardzo ciekawym
 prezentem na każdą okazję.

Hello :)
Today I'd like to show you my card
in a form of the exploding box.
I made the card for the baptism event
and used papers in boy-ish colors.
I added a little bit of white and the spatial chipboard train.
Everything turned out to be a very nice
gift for every occasion.



Do wykonania kartki użyłam / For making this card I used:

Pozdrawiamy/ Greetings
Anika & Team TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)