Pudełeczko z owadem / The box with a bug


poniedziałek, 15 października 2018


Witajcie :) 
Przychodzę do Was dzisiaj z przypomnieniem o trwającym na blogu wyzwaniu

 na które serdecznie zapraszamy :)

W ramach mojej pierwszej inspiracji  przygotowałąm małe pudełko.
Użyłam papierów z kolekcji Wiosenne Niebo
Na wieczku nakleiłam tekturkę pszczoły, którą pomalowałam akwarelami.
Dodałam różnej wielkości mikrokulki i kulki.
Na bokach , za pomocą białego gesso zrobiłam wzory  przez maskę #80

Hello!
Today I come to you with a reminder about the ongoing challenge on the blog
"box, mini-box, jewel box...",
 that we would like to invite.
As part of my first inspiration, I prepared a small box.
I used  the papers from our Spring Sky collection
To the top of box I sticked  chipboardwhich I painted  with watercolors.
I added different size microspheres i balls
On the sides, using a white gesso, I made patterns through mask # 80






użyłam/ I used
WIOSENNE NIEBO BRZASKWIOSENNE NIEBO PO BURZYWIOSENNE NIEBO ZMIERZCHWIOSENNE NIEBO BLASK KSIĘŻYCA

 Medium żelowe- Gel medium TRANSPARENTMIKROKULKI SZKLANE D2MIKROKULKI SZKLANE 180gGESSO Grunt Akrylowy 120mlMGIEŁKA PASTELOWA BŁĘKITNA/BLUEMGIEŁKA PASTELOWA TURKUS/TURQUOISEMIĘTOWY MAT KOBALTOWY MATPSZCZOŁAMASKA DESEŃ #80


Pozdrawiamy/ Greetings
PaNaKo & Team TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)