Dla małego fana


poniedziałek, 19 listopada 2018


Witam Was serdecznie.
Hello,my friends.

Dziś chciałabym przedstawić Wam malutki obrazek. Małe podobno jest piękne i dużo zmieści. Mój syn jest ostatnio fanem Spidermana. Przy ostatnim zakupie koszulki dla Niego zostawiłam sobie zawieszkę z ceną. Trochę przeleżała niż mnie natchnęło, ale wreszcie zrobiłam taki oto malutki i warstwowy obrazek. 

Today I'd like to show you a small picture.Small is beautiful as people say and it can fit a lot.Lately my son has become a Spiderman's fan. After buying him a t-shirt I've kept the price tag.I've left it in a wardrobe till I hit on an idea and I've finally created such a small and layered picture.


Warstwy uzyskałam dzięki kosteczkom oraz kilkoma papierami pasującymi do niebieskiego blejtramu. Użyłam napisu Happy, gdyż syn ma zazwyczaj wesołe usposobienie, a całość pochlapałam czerwoną mgiełką.

Layers were made by little cubes and some paper which fits to blue canvas.I've used the 'Happy' caption because my son is generally cheerful. The whole artwork was sprayed with red mist.



Do wykonania pracy użyłam / For this work I used:

- mgiełka pink
- papier Venus,
- napis Happy,
klej magic

Pozdrawiamy/Greetings
Melodia and Team TricksArt





Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)