Świąteczny nastrój / Christmas mood


sobota, 22 grudnia 2018


Cześć, tu Pinezka. 
Jako, że święta tuż tuż, chciałam Was wprowadzić jeszcze bardziej w świąteczny nastrój za pomocą kartki oraz Grudniownika.
Najpierw pokażę kartkę z reniferem, który bardzo fajnie skomponował mi się z papierem craft i czerwoną stroną papierów Just Like That. Dodałam kilka chlapnięć oraz napis z czarnego kartonu i kartka jest gotowa. Bardzo lubię takie kartki clean and simple.

Hello, it's Pinezka.
The Christmas are comming so I want to give You a little bit Christmas mood and show You a Christmas card and a December Daily spread.
First there will be a card with reindeer, which looks pretty good on craft paper and a red paper from Just Like That collection. I add some splashes and a black Christmas sign. I relly injoy doing clean and simple cards.




Kolejna typowo przedświąteczna praca, czyli wpis do Grudniownika, też jest nastrojowa, mimo, że nie ma typowo świątecznych kolorów. Miałam bardzo pstrokate zdjęcie - z całą gamą kolorystyczną, dlatego postanowiłam skupić się na szarych i biało-czarnych papierach z kolekcji Just Like That oraz Here and now. Jako dodatki posłużyły mi odbitki stempli na białym kartonie oraz alfabet ze szkła akrylowego.

Second craftwork is a December Daily spread althrough I didn't take any typical Christmas colors. My picture was very colorful so I decided to take any gray and black and white papers from Just Like That and Here and now collections. As a addition I use some stamping on white cardboard and an alpha made from acrylic glass.







Mam nadzieję, że czujecie się choć trochę zainspirowani. 
Korzystając z okazji chciałam życzyć wszystkim wesołych i kreatywnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku.
Hope You are feeling Christmas mood. I want to whish You a merry and creative Christmas and a happy New Year.

Pozdrawiam, Pinezka i Team Tricksart


Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)