Świąteczny pokój, nie tylko na ziemi/Christmas peace not only down on earth


piątek, 14 grudnia 2018



„Cicha noc, święta noc…”, a do tej nocy jeszcze chwila, chwila oczekiwania. Wcale nie przyświeca mi radość w tym roku w tym oczekiwaniu na coś bardzo ważnego. Brakuje mi (s)pokoju. Spokoju wewnętrznego, pokoju wokół mnie. Toczą się jakieś wojny i wojenki między ludźmi, a ja chcę spokojnie i w radości przeżyć ten czas, bo inaczej będę czekać kolejny rok.


'Silent night,holy night...' and there is a moment of anticipation too. This year I don't feel any joy waiting for something very important to happen. I'm short of peace-my inner peace and the peace around me.There is constant fight between people and all I want is to spend this time with joy and calmness otherwise I will wait another year for these.


Dlatego taki mój wpis, aby choć w tę jedną noc niech zniknął podziały, choć w tę jedną noc zapomnijmy o bólu, troskach i żalu.


I'm writing it because this only Night should be special-without splits,pain, worry and sorrow-let's forget about them this Night.


Do wykonania pracy użyłam / For this work I used:

- gesso białe i czarne
- szkło akrylowe domki, gwiazdki,
klej magic


Pozdrawiamy/Greetings
Melodia and Team TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)