Kartka okolicznościowa / A card for any occasion


sobota, 19 stycznia 2019


Cześć,
Jak Wam mija weekend? Ja postanowiłam zrobić coś innego, niż zwykle. Zawsze robię proste kartki clean and simple, na których jest dużo gładkiego tła i mało elementów, więc postanowiłam zrobić coś, jak na mnie, szalonego. Podarłam jedną stronę tła i nawaliłam całą masę elementów. W założeniu miała to być kartka walentynkowa, ale wyszła taka dość uniwersalna, na dowolną okazję. 
Niezastąpione okazały się... zimowe papiery z kolekcji Just Like That oraz cała paczuszka tekturek mini kwiatuszki. Całość jeszcze chlapnęłam z rozmachem czerwoną farbą akrylową. Nie wiem, czy jeszcze kiedyś się odważę na tak skomplikowaną kartkę, ale lubię przekraczać granice mojej strefy komfortu.

Hi,
How's Your weekend? I've tried to make something different than usual. I've always making an clean and simple cards where You can see a lot of plain background and there is a few elements on it. So - this time I've made something crazy. I thorn one side of my background and I've stick a lot of elements. I've try to make a valentines card but it turned to be a card for any occasion. 
I used... winter papers - Just Like That and a whole set of mini flowers. The splashes are made of red acrylic paint. I don't know if I will make such a busy card ever again but it was fun to make something different.





Pozdrawiam, Pinezka i zespół TricksArt
Greetings, Pinezka and TricksArt Team



Pin It

2 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)