Zimowe i słodkie "Moc Życzeń"


poniedziałek, 28 stycznia 2019


Dzień dobry,
na początku chciałem się miło przywitać, gdyż jest to moja pierwsza inspiracja
w tym zacnym gronie DT.
Jako inspiracje przygotowałem dziś mroźną i słodką kartkę. Jest to proste połączenie różu oraz błękitu po to,aby każdy mógł wykonać taką kartkę samodzielnie. Styczeń to dla mnie kolory jasne, przyprószone, pastelowe.

Hello,
 I wanted to come and say hi since it's my first inspiration in a DT team.
For todays inspiration I prepared a sweet and frosty card. It's just a simple mix of pink and light blue so you could make such work yourself as well. If it comes to me I find January a month of light and pastel colors.



W pracy użyłem następujących materiałów:











Pozdrawiam /Greetings
Emil wraz zespołem TricksArt



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)