Zwyczajna miłość / Ordinary love


piątek, 29 marca 2019


Cześć,
Ostatnio wzięło mnie trochę na kolor różowy i znalazłam śliczny różowy papier z kolekcji Venus. Oczywiście nie odważyłam się zrobić całkowicie różowego wpisu w moim travelerku, ale jakieś drobne elementy przemyciłam.
Niektórzy z Was pewnie zauważyli, że skończyły mi się literki "r" w moim szklanym alfabecie, ale poradziłam sobie - odwróciłam literkę "j" i prawie nie rzuca się w oczy, prawda?
A Wy, jak sobie radzicie, gdy kończą Wam się literki w alfabetach?

Hi,
Lately I want to make some pink craftwork and I've found beautiful pink paper from Venus collection. Of course I didn't dare to make all my layout in pink but, as You can see, there is a few scraps here and there.
As You can see in my acrylic alphabet I've run out of letter "r" but I think I manage to replace it with a letter "j" - I've just turn it upside down. And what do You do when You've run out of some letters in Yours alphabets?






Do wykonania pracy użyłam / For this work I used:

 


Pozdrawiamy/Greetings
Pinezka i Zespół/Team TricksArt



Pin It

2 komentarze :

Dziękujemy za Twoje słowa :)