LO - Powiew Wiosny


poniedziałek, 29 kwietnia 2019


Cześć!
Chciałbym zaprosić Was na Wyzwanie 4/2019
Dzisiaj moje inspiracyjne LO "Powiew wiosny".
Jako bazę użyłam  trzech  papierów Spring Sky,
 dodatkowo  je pomalowałam i pochlapałam :)


Hi!
I Would like to invite you for a  challenge 4/2019.
Today my inspiration LO "Breath of Spring".
On the base  I used 3 a paper Spring Sky
and  in background which I painted and splashed :) 


użyłam/ i used
WIOSENNE NIEBO ZMIERZCHWIOSENNE NIEBO BRZASKWIOSENNE NIEBO PO BURZY
NAPISY CHWYTAJ DZIEŃPARADEKOR  #20MASKA DESEŃ #80GESSO Grunt Akrylowy 120mlTusz akrylowy SPLASH! White Medium żelowe- Gel medium TRANSPARENTPAPIER ECO KREMOWY


Pozdrawiamy/Greetings
PaNaKo and Team TricksArt

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)