Ulotne chwile / passing moments


poniedziałek, 27 maja 2019


Jak już wspominałam zajęłam się robieniem LO-sów... i powiem Wam, że po początkowym "oporze" materii czuję się z tym coraz lepiej. Tym razem pokarzę Wam  LO ze zdjęciem z wizyty niemal przed świtem w jednym z parków krajobrazowych... Takie momenty pokazują nam jak ulotne mogą być chwile - dlatego cieszmy się nimi!
To zdjęcie w połączeniu z klimatycznymi papierami, i tekturkami robi na mnie jeszcze większe wrażenie - mam nadzieję, że Was zainspiruje!

As I mentioned I started to make LOs... and I have to admit, that after initial "resistance" of the matter I am getting to feel better and better in this. So this time I will show you LO with a photo, that comes from the visit in one of the national park, almost at dawn... Such moments shows us, how volatile moments can be - so we should cherish them!
This photo, combined with climatic papers and cardboards has even grater impact on me - I hope it will inspire you!






Wykorzystałam / I used

Papier z zestawu Bisquits: Beautiful Moment
 GEL-MEDIUM, Maska/Stencil: DESEŃ 17
oraz niezastąpiony / and irreplacable


Killa Ree
Pozdrawiam / Greetings

Killa and Tricksart Team

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)