wspomnienia w LO zaklęte / memories enchanted in LO


piątek, 21 czerwca 2019



Dawno dawno temu, przejechałm (nie sama, ale to nie jest istotne w tej chwili) z Chicago do LA przepięknym pojazdem - Peterbiltem ciężarowym. Niesamowita to podróż była, a niedawno natknęłam się na jedno ze zdjęć... i postanowiłam je zakąć w LO. na dodatek włąśnie pojawiły się nowiuśkie papiery  SUMMER SECRETS - obecnie można je wygrać w Candy - a już niedługo zanabyć w sklepie. Trochę mazania, mediowania, klejenia i tuszowania potem powstało moje LO :)

A long time ago, I went (not alone, but that is of no importance now) from Chicago to LA in beautiful vehicle - Big Black Peterbilt. It was amazing journey, and not long ago I found one of the photos of that time... and I decided to enchant it in a LO. On top of that, it was just the moment when new papers SUMMER SECRETS - now you can try to win them in our Candy - and soon buy in the store. After  little of painting, scribbling, gluing, and dying my LO came to life :)






Użyłam / I used
Papiery/ Papers: SUMMER SECRETS: Nostalgia, Hopefull, Water script, Dark script.
Napis z TEGO ZESTAWU, one text of  THIS SET
a do tego trochę innych ścinków / and some scraps of other kind
które przy użyciu GEL-MEDIUM i nieśmiertelnego MAGIC Glue przykleiłam do pracy.
which with the use GEL-MEDIUM and immortal MAGIC Glue I attached to my work.

Killa Ree
Pozdrawiam / Greetings

Killa and Tricksart Team



Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)